Μόδα, Νέα

Γιάννης Αντετοκούνμπο,ο πολυτιμότερος μπασκετμπολίστας του πλανήτη!

Ο Γιάννης Αντετοκουνμπο αναδείχθηκε MVP στο ΝΒΑ για τη σεζόν 2018-2019. Μόλις στα 25 του χρόνια ο Γιάννης βραβεύτηκε ως ο κορυφαιός παίκτης του ΝΒΑ. Για την ακρίβεια τον ψήφισαν 78 δημοσιογράφοι του ΝΒΑ από τους συνολικά 101. Ο δεύτερος ευρωπέος MVP τα τελευταία 63 χρόνια και ο τέταρτος μη αμερικανός.

Τα λόγια του στην απονομή βραβείου.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό που με έβαλε σε αυτή τη θέση, όλα αυτά τα κάνω με τη βοήθειά του. Θέλω να ευχαριστήσω τους ιδιοκτήτες των Μπακς, που πίστεψαν σε εμένα που ήμουν 18 όταν ήμουν στην Ελλάδα. Με εμπιστεύτηκαν. Θέλω να ευχαριστήσω την πόλη του Μιλγουόκι, την Ελλάδα και τους Νιγηριανούς που με στηρίζουν». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα αδέρφια και τη μητέρα του. «Θέλω να ευχαριστήσω τα εκπληκτικά μου αδέρφια. Σας αγαπώ πολύ παιδιά (είπε χτυπώντας με το χέρι στην καρδιά). Είστε τα πρότυπά μου. Σας ευχαριστώ για όλα όσα κάνατε για εμένα». Για την μητέρα του είπε χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εκπληκτική μου μητέρα, τη Βερόνικα. Είναι ο ήρωάς μου. Δε μπορείς να προβλέψεις το μέλλον σου, αλλά αν δεν έχεις καλό γονιό, οι γονείς βλέπουν το μέλλον για σένα. Είναι τα θεμέλια της οικογένειας. Είναι για το στήριγμά μου». Τέλος, ευχαρίστησε τον μάνατζέρ του.

Ένας λόγος γεμάτος συναίσθημα που μας συγκίνησε όλους. Ένας άνθρωπος με Α κεφαλαίο που δεν ξεχνά ποτέ την Ελλάδα. Ξεκίνησε από το μηδέν και ο,τι έχει καταφέρει είναι με το αναμφισβήτητα τεράστιο ταλέντο του. Το πάθος και η αγάπη για το μπάσκετ τον έφτασαν στην κορυφή και όχι άδικα. Είναι ο κορυφαίος μπασκετμπολίστας και με τη βούλα πλέον. Μας έκανε όλους περήφανους για ακόμη μια φορά. Ένα μεγάλο μπράβο και στους γονείς του για το ήθος και την παιδεία του. Παράδειγμα προς μίμηση από κάθε πλευρά.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.