Ανεση, Παπούτσια

Life Shoes, όπως λέμε παπούτσια ζωής. Άνετα και ποιοτικά. Ανακαλύψτε τα.

Γιατί Life Shoes;

Αγαπώ τα άνετα παπούτσια τόσο στην καθημερινότητα όσο και στις καλές περιστάσεις. Ποτέ δεν έχω βάλει φθηνά ή αμφιβόλου ποιότητας παπούτσια. Όπως το στρώμα ύπνου έτσι και τα παπούτσια πρέπει να είναι τα καλύτερα. Βρήκα (μετά από τρελή έρευνα αγοράς) το ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει τις αγαπημένες μου εταιρίες. Τσέκαρα τις τιμές και όλα ήταν σε προσφορά και ετοιμοπαράδοτα. Clarks,Camper,Geox,Crocs,Suave είναι μόνο λίγες από τις μάρκες που θα βρεις.

Παπούτσια ζωής:

Στο Life Shoes θα βρεις μεγάλη γκάμα από άνετα και γεμάτα στιλ παπούτσια. Γόβες, κάσουαλ, πέδιλα, πλατφόρμες, παντόφλες, σαμπό και σνικερς. Όλα με άνετους πάτους και σύγχρονη αίσθηση. Πάντοτε με δωρεάν αντικαταβολή. Οι άνθρωποι του Life Shoes εξυπηρετούν άμεσα και με χαρά, ενώ στέλνουν το προϊόν την ίδια κιόλας μέρα. Επίσης, είναι τρομερά βολικό το ότι έχουν ανδρικά, γυναικεία και παιδικά ζευγάρια. Κάτι που μας λύνει τα χέρια. Ψώνια ποιοτικά για όλη την οικογένεια.

Personal Care:

Επίσης, μη ξεχάσω να αναφερθώ στην καινοτομία του e-shop και στη προσθήκη του τομέα Personal Care. Βρείτε τις αγαπημένες σας εταιρίες σε άκρως οικονομικές τιμές.

Που θα τους βρείτε;

Ακολουθείστε τα βήματα τους στο ινσταγκραμ, το Facebook και το youtube.

Η εμπειρία μου:

Δείτε το REVIEW και τα καινούρια μου sneakers στο κανάλι μου (sophy dokou). Είναι της αγαπημένης μου Wrangler και από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφα. Το μοντέλο λέγεται Jungle Camo και η γάμπα του παπουτσιού προσαρμόζεται στο πόδι. Κατασκευασμένα από suede (οικολογικό) δέρμα με λεπτομέρειες μεταλλικού χρώματος και γκλίττερ στην εξωτερική τους επιφάνεια, καθώς και υφασμάτινη επένδυση εσωτερικά. Προσδίδουν στυλ και άνεση σε κάθε σας casual εμφάνιση.
Ύψος σόλας: 3cm

Τα crocsakia δεν χρειάζονται συστάσεις. Τα παραγγέλνω ανάλογα με τη διάθεσή μου,κάθε φορά. Γλυκά και φούξια με το επίκαιρο ουράνιο τόξο πάνω αλλά και περιμετρικά. Άνετα και βολικά για βόλτες και την παραλία. Η Αθηνούλα (με αδυναμία στα παπούτσια), τα βγάζει μόνο για να κοιμηθεί (γέλια).

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.