Κουζινα, Συνταγες

Συνταγή για το πιο αφράτο κεικ με λάιμ που έχετε δοκιμάσει.

Έχετε καταλάβει την αδυναμία μου στα κεικ. Δεν είμαι φίλη των γλυκών αλλά κάθε πρωί με τον ελληνικό μου, θέλω το ντιπ μου. Οι συνταγες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, έχουν πολλη ζάχαρη με αποτέλεσμα να χαλάνε το γευστικό αποτέλεσμα. Προσαρμόζω τη συνταγή κάθε φορά στα γούστα μου. Αυτό να το κάνετε κι έσεις. Μην φοβάστε να αλλάξετε μια συνταγή.

Cake with lime

Υλικά:

400γρ. Φαρίνα

3 αυγά

1 βανίλια

250 ml γαλα (λαιτ)

Ξύσμα από ένα λαιμ

300γρ. Ζάχαρη

250γρ βούτυρο αγελάδος

Χτυπάτε τη ζάχαρη με το βούτυρο. Ρίχνετε σταδιακά τα αυγά. Προσθέτετε την βανίλια και το ξύσμα. Τελειώνετε ρίχνοντας εναλλάξ το γαλα και το αλεύρι.

Βάλτε το μείγμα σε δυο φορμες. Προθερμάνετε τον φούρνο στους 160 βαθμους στις αντιστάσεις. Ψήστε για μια ώρα.

Καλη επιτυχία!!!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.