Νέα

Ζουμερή μηλόπιτα σε 10’ με απλά υλικά.

Έναν μήλο την ημέρα… δεν μας φτάνει. Η Αθηνούλα τα τρώει δυο-δυο και εγώ τα προτιμώ τρία-τέσσερα μέσα σε κέικ. Έχω κάνει διάφορες εκτελέσεις αλλά νομίζω πως η παρακάτω, είναι η πιο safe!

Θα χρειαστείτε:

Βούτυρο 250γρ

2 μισή φλιτζάνια του τσαγιού φαρίνα

1,5 φλιτζάνι ζάχαρη

1 βανίλια και 1 κ.γ. κανέλα

3-4 μήλα (εγώ βάζω 4)

2 κ.γ μπέικιν

3 αυγά (σε θερμοκρασία δωματίου)

1 φλιτζάνι γάλα (εγώ βάζω λαιτ)

Εκτέλεση:

Χτυπάτε τη ζάχαρη και το βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου) μέχρι να αφρατεψουν. Ρίχνετε ένα-ένα τα αυγά. Τη βανίλια και τη κανέλα. Το μπέικιν και τη φαρίνα μαζί και εναλλάξ με το γάλα. Τελειώστε με το αλεύρι. Κόψτε σε ένα άλλο μπολ ροδέλες ή κομματάκια τα μήλα (εγώ έκοψα κόκκινα μήλα μεσαίου μεγέθους).

Προθερμάνετε τον φούρνο στους 160 βαθμους με αντιστάσεις. Βουτυρώστε ένα ταψάκι ή μια φόρμα του κέικ και ρίχτε το μισό μείγμα. Έπειτα τις φέτες μήλου και το υπόλοιπο μείγμα από πάνω. Αν έχετε κόψει μικρά κομμάτια ανακατεύστε απευθείας με το μείγμα και ρίχτε το μείγμα στο ταψί. Ψήστε για περίπου μια ώρα.

Είναι τόσο γρήγορο όσο «ακούγεται» περιμένω σχόλια και τις φωτογραφίες σας φυσικά. Σερβίρετε με μια μπάλα παγωτό καϊμάκι ή σιρόπι καραμέλα.

Καλή επιτυχία νεραιδο-μαμάδες!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.