Μόδα, Παιδι, Ρουχισμος

Minimalisma: Όταν το σκανδιναβικό στιλ συναντά την ποιότητα στην ραπτική!

«Μεγάλωσα ως κορίτσι της μεγάλης πόλης στη μικρότερη πρωτεύουσα του κόσμου - σε ένα μικρό ηφαιστειακό αρχιπέλαγος στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό. Έτσι φυσικά, η φύση είναι μια μεγάλη πηγή έμπνευσης στο τρέχον έργο μου. Το ενδιαφέρον μου για τη μόδα εμφανίστηκε πολύ νωρίς και ήμουν τυχερή που είχα μια μαμά που μπορούσε να πλέκει (τα πάντα), οπότε μεγάλωσα με ωραία πλεκτά φορέματα και πουλόβερ. Όταν κυκλοφόρησα την πρώτη μας συλλογή το 2012, ένα από τα πουλόβερ περιορισμένης έκδοσης ήταν πλεκτό στο χέρι της. Αυτό είναι εμπνευσμένο από ένα από εκείνα τα πουλόβερ που φορούσα ως παιδί, αλλά στο πιο απαλό κασμίρ. Πάντα είχα την επιθυμία να δημιουργήσω κάτι μόνη μου. Όταν λοιπόν εγκατέλειψα τη θέση μου απο έναν οίκο μόδας στην Κοπεγχάγη, μετακόμισα στην Ελβετία, ήξερα πως είχε έρθει η ώρα. Είχα γεννήσει το πρώτο μου παιδί και η λαχτάρα μου ήταν ακόμα μεγαλύτερη ώστε να δημιουργήσω κάτι ποιοτικό για βρέφη και παιδιά. Μου έλειπε ο σκανδιναβικός σχεδιασμός και οι γνώσεις που είχα στην προηγούμενη δουλειά. Ο μινιμαλισμός λοιπόν ενσωματώνει ακριβώς αυτό. Μινιμαλιστικός Σκανδιναβικός σχεδιασμός σε συνδυασμό με τις καλύτερες ποιότητες».

_Minimalisma_

Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η εταιρία minimalisma. Από προσωπική εμπειρία έχω να εξομολογηθώ πως η ποιότητα και τα υφάσματα, που θα βρείτε στο προσωπικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα θα σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό. Ράβω η ίδια και όταν βλέπω κάτι τόσο ποιοτικό και πρωτότυπο εκπλήσσομαι ευχάριστα.

Ποιότητες:

Silk-μετάξι

ΝΕΑ anti-bacterial

Wool/Alpaca/Cashmere

Organic cotton-οργανικό βαμβάκι

Επέλεξα από όλα τα υφάσματα. Κολάν και μπλούζες για μένα. Αξεσουάρ για τα μαλλιά για μένα και την Αθηνούλα. Βρεφικά, μαλακά ρούχα για την μπέμπα που έρχεται και διάφορα ρουχαλάκια 3-4 ετών για την Αθηνά. Ελαστικά κολάν και μπλουζάκια που δεν πιάνουν καθόλου χώρο στην ντουλάπα ή τη βαλίτσα. Δεν μπορώ να σας περιγράψω την υψηλή τους ποιότητα με λέξεις. Απλά και ιδιαίτερα συγχρόνως. Αν αγαπάς το μινιμαλ, νομίζω βρήκα την καλύτερη εταιρία για το καθημερινό σου στιλ.

Παραλαβή και περιεχόμενο.

Αυτό που με ενθουσίασε επίσης πολύ, ήταν το γεγονός οτι παρέλαβα γρήγορα. Άνοιξα το κουτί (που ανυπομονούσα να έρθει) και μια ιδιαίτερη μυρωδιά βγήκε από μέσα. Ήταν ένα υφασμάτινο φακελάκι με αρωματική γέμιση και λίγο πιο δίπλα τρία πακέτα μικρά με τετράγωνες, νορβηγικές καραμέλες, μαλακές σαν λουκούμι με γεύση φράουλα και άχνη ζάχαρη. Δεν τις μοιράστηκα με κανέναν. Η πιο ωραίες καραμέλες που έχω δοκιμάσει, ήρθαν από εκεί που δεν το περίμενα. Ένας ακόμα λόγος για να παραγγείλω ξανά.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.