Διαγωνισμός, Εγκυμοσυνη, Νέα, Συνέντευξη

Βάνα Παπαδοπούλου: Η πρώτη της συνέτευξη στο The Fairy Blog, λίγο πριν γεννήσει.

Το The Fairy Blog είχε τη χαρά να συνομιλήσει με τη λαμπερή Βάνα Παπαδοπούλου και να εξασφαλίσει για όλες εσάς τις πιστές της φίλες, ένα preggo Q&A. Η αποκλειστική συνέντευξη της αγαπημένης μας Βάνας Παπαδοπούλου λίγο πριν γίνει μανούλα, είναι και η πρώτη συνέντευξη που θα διαβάσετε στο The Fairy Blog. Εύχομαι να την απολαύσετε όσο εγώ.

Η χαρά μου βεβαίως δε σταματάει εκεί. Με αφορμή την αποκλειστική συνέντευξη της γλυκείας Βάνας, δημιουργήσαμε με τις ταλαντούχες κρητικές, του αγαπημένου σε όλες The Angel αυτό το concept, ώστε να συμμετάσχει κάθε εγκυούλα που μας διαβάζει, στο μεγάλο διαγωνισμό που έρχεται. Συντονίσου απόψε στο προφίλ μου στο IG και διεκδίκησε τα πιο iconic ελληνικά και χειροποίητα προϊόντα για τις πρώτες στιγμές του μικρού σας αγγέλου.

Ποιά είναι η Βάνα Παπαδοπούλου;

Σίγουρα κάτι σου θυμίζει. Εσύ που δεν την ξέρεις, όπως εμείς από το beauty κανάλι της στο youtube, διάβασε. Η Βαρβάρα Παπαδοπούλου κατά κόσμον @varvaraki (με αυτό το όνομα χρήστη μας συστήθηκε και συνεχίζει ακόμη) είναι η φίλη που θα ήθελες να έχεις. Ήρεμη δύναμη, υπερπροστατευτική με όσους αγαπάει, με μια δόση θεσσαλονικιάς αλητείας ήταν το κορίτσι της διπλανής πόρτας, που ξεχώρισε μέσω του καναλιού της σε θέματα ομορφιάς και κατατάχθηκε στους «πρώτης γενιάς youtubers» στην Ελλάδα. Το παράθυρο που «άνοιξε» εκείνη στο ελληνικό κοινό και φυσικά το ταλέντο της, ήταν αυτά που τις «άνοιξαν» πόρτες στη δική της χώρα των θαυμάτων.

Εγώ τη γνώρισα ανοίγοντας ένα βίντεο στο κανάλι της πριν από 6 χρόνια. Η αγάπη μου για την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων (που είναι και το κοινό μας γνώρισμα με τη Βάνα) με έκανε να ανοίξω ένα βίντεο που είχε φόντο έναν τοίχο, στο δωμάτιό της στη Θεσσαλονίκη) στον οποίο κρεμόντουσαν καδράκια με ασπρόμαυρα prints, σκηνές από το αριστούργημα του Lewis Carroll. Ναι, Βάνα άνοιξα για τα καδράκια του Ικεα και κατέληξα να κάνω τα καλύτερα contouring στις φίλες μου. Εντωμεταξύ οφείλουμε να την ευχαριστήσουμε που μας έμαθε τον όρο αυτόν, αν και έχω σταματήσει να βάφομαι πάνω από 2 λεπτά. Εδώ να πω, πως οι Ηπειρώτισσες δε φημιζόμαστε για τις δεξιότητές μας στο make-up αλλά για τις πίτες μας. Εκεί το έχω καλύτερα.

Επανέρχομαι. Η Βάνα λοιπόν προσγειώθηκε στην χώρα των θαυμάτων της, που έμελε να είναι η Αθήνα. Η αγαπημένη σε πολλές από σας εταιρία Nyx Professional Makeup την ανακάλυψε (αφού πρώτα τους είχε ανακαλύψει εκείνη) και διαφήμιζε τα προϊόντα τους στο κανάλι της. Ήταν η ιδανικότερη για τη θέση και αποφάσισαν να της ανοίξουν κατάστημα κάτω από την Ακρόπολη. Δεν ήταν δικό της αλλά είχε κλειδιά. Την είχα πετύχει μια φορά στο κέντρο. Στα σοκάκια του Ψυρρή, τα χρόνια που ζούσα στην Αθήνα και δούλευα στο παραμυθοπωλείο με τη «φτωχική» διακόσμηση. Καλά κατάλαβες για το Little Kook λέω.

Ξανά επανέρχομαι όμως. Το ταλαντούχο αυτό κορίτσι με τα πλούσια κόκκινα μαλλιά (που μου θυμίζει τόσοο πολύ την ντροπαλή Sally από το «The nightmare before christmas», άρχισε να ζει το όνειρο, που επάξια είχε κατακτήσει και έτσι ξεκίνησε τα ταξίδια. Ένα διάστημα που δεν ταξίδευε και βρισκόταν στην Αθήνα, μέσω κοινών γνωστών γνώρισε τον άντρα της ζωής της. Το φως που έψαχνε για να ολοκληρωθεί. Τον Φώτη της. Όπως ξέρετε όλα τα παραμύθια έχουν happy end. Έτσι και το love story τους. Να τους ευχηθούμε να είναι πάντοτε ερωτευμένοι και η νεραιδούλα που είναι on the way, να τους δέσει ακόμα περισσότερο.

Υ.Γ. Δε ξέρω τι όνομα που έχουν αποφασίσει για το κοριτσάκι τους αλλά εμείς θα προτείνουμε το όνομα Αλίκη φυσικά!

Για σας ήταν εύκολο;

Ούτε για εμάς ήταν εύκολο. Μας πήρε κάποια χρόνια να αποκτήσουμε αυτό που ονειρευόμασταν.

preggo interview:

Το πρώτο τρίμηνο είναι δύσκολο για τις περισσότερες μέλλουσες μανούλες. Πώς κύλισε για σένα;

«Ήταν και για μένα αρκετά δύσκολο. Πέρα από τη ναυτία και τους εμετούς που είναι αρκετά συνηθισμένα, είχα και ξινή γεύση στο στόμα, μόνιμα βουλωμένα αυτιά και τη συνεχόμενη αίσθηση πως κάτι έχει σταθεί στο λαιμό μου. Δεν είχα καμία όρεξη για φαγητό! Επίσης δεν άντεχα να μπω σε αυτοκίνητο και αυτό για την Αθήνα σημαίνει πως είσαι εγκλωβισμένη. Πρόσθεσε και το άγχος της πρώτης εγκυμοσύνης που δεν ξέρεις τι να περιμένεις και συνέχεια ψάχνεις στο google τι είναι αυτό και τι είναι το άλλο και ο καθένας σου δίνει συμβουλές (που δε ζήτησες) και σε αγχώνει ακόμα περισσότερο».  

Διαβάζεις κάθε εβδομάδα για τη «μαγεία» που εξελίσσεται μέσα σου;

«Έχω κατεβάσει 4 εφαρμογές (ovia pregnancy, flow, pregnancy και pregnancy+) και κάθε βδομάδα διαβάζω τις νέες πληροφορίες για την ανάπτυξη του μωρού αλλά και τις αλλαγές στο δικό μου σώμα! Επίσης σου δίνουν διάφορες  συμβουλές (π.χ. για διατροφή) και κάποιες έχουν και forum». 

Πώς έχει αλλάξει η καθημερινότητά σου;

«Έχει αλλάξει αρκετά γιατί όλα γυρνάνε γύρω από αυτό! Όλα μου τα όνειρα και τα σχέδια έχουν μέσα και το μωρό! Επίσης προσέχω τι θα φάω, μη βρεθώ σε περιβάλλον με πολυκοσμία, μη σκύψω, μην κουραστώ, μη σηκώσω κάτι βαρύ… η λίστα είναι μεγάλη! Γενικά ήμουν άνθρωπος που δύσκολα ζητούσα βοήθεια και τα έκανα όλα μόνη μου. Και τώρα ειδικά με τη μετακόμιση στο νέο σπίτι νιώθω περίεργα που δεν μπορώ να το «στρώσω» όπως θέλω εγώ». 

Πολλές γυναίκες καταφέρνουν να μείνουν έγκυες μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες. Για σας ήταν εύκολο;

«Ούτε για εμάς ήταν εύκολο. Μας πήρε κάποια χρόνια να αποκτήσουμε αυτό που ονειρευόμασταν. Συμβουλεύω όλες τις γυναίκες που θέλουν κάποια στιγμή παιδιά, να κάνουν εξετάσεις γονιμότητας ώστε να έχουν εικόνα της κατάστασης και να αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα όσο πιο νωρίς γίνεται καθώς όσο μεγαλώνουμε δυσκολεύει».  

Έχεις ετοιμάσει την τσάντα για το μαιευτήριο; Ποιό μήνα γεννάς;

«Όχι, ούτε καν! Αυτή τη στιγμή ζω με κούτες μέσα στο σπίτι και έχω πάρει μόνο τα βασικά ρουχαλάκια! Θα γεννήσω Δεκέμβριο»! 

Τα τελευταία χρόνια έχει έρθει η μόδα του baby shower και στην Ελλάδα. Προλαβαίνεις να διοργανώσεις ένα πάρτυ για τα πρώτα δωράκια της μικρής;

«Αυτό οι φίλες σου δεν το διοργανώνουν; Εάν ήμουν στην πόλη μου τη Θεσσαλονίκη θα είχε νόημα γιατί όλοι μου οι φίλοι είναι εκεί. Τώρα δεν το βλέπω να γίνεται».

Ρωτάς τη μητέρα σου για τυχόν απορίες σχετικά με την ανατροφή;

«Όχι γιατί πιστεύω ότι τότε, στα 80’s, οι γονείς μας δεν ήξεραν πολλά και μας μεγάλωναν σύμφωνα με το τι έκανε και ο περίγυρος τους. Πλέον υπάρχουν πολλές περισσότερες πληροφορίες για την ανατροφή από ειδικούς σε βιβλία αλλά και δωρεάν στα social media». 

 Έχεις σκοπό να θηλάσεις ή θεωρείς πως είναι πολύ απαιτητικός ο θηλασμός;

«Δεν το έχω ζήσει οπότε δεν έχω ιδιαίτερη άποψη αλλά έχω σκοπό να το προσπαθήσω όσο μπορώ».

Η λάμψη της εγκύου είναι «αληθινή» και βασίζεται σε βιολογικούς παράγοντες. Αισθάνεσαι αυτήν τη λάμψη; Τι σου λένε συγγενείς και φίλοι;

«Νομίζω στην αρχή από τους εμετούς φαίνεσαι κομμένη και κουρασμένη. Όταν ξεκίνησα να βάζω κιλά και να γεμίζει το πρόσωπο μου είδα αυτή τη λάμψη και ξεκίνησαν να το σχολιάζουν και οι γύρω μου. Το υπέροχο για μένα είναι που καθάρισε τελείως το πρόσωπο μου από σπυράκια χωρίς ιδιαίτερη περιποίηση». 

Περιμένετε κοριτσάκι. Πριν μάθετε το φύλλο του μωρού σας τι στοιχηματίζατε πως θα είναι;

«Λέγαμε πως θα είναι κορίτσι! Εγώ ακόμα και στον ύπνο μου με έβλεπα έγκυο με κορίτσι»!

Έχετε βρει όνομα; Αν όχι σκέφτεστε κάποιο ιδιαίτερο ή θα ακολουθήσετε την παράδοση δίνοντας το όνομα κάποιας γιαγιάς;

«Ναι εδώ και χρόνια! Δεν μας αρέσει η συγκεκριμένη παράδοση οπότε διαλέξαμε κάτι δικό μας». 

Η καταγωγή σου είναι από την Θεσσαλονίκη. Ωστόσο ζεις πλέον μόνιμα στην Αθήνα. Θα έχεις βοήθεια με το μωρό το πρώτο διάστημα;

«Γενικά όπως σου είπα δεν μου αρέσει να ζητάω βοήθεια αλλά είναι και κάτι πρωτόγνωρο και δεν ξέρω πως θα πάει. Ευτυχώς που υπάρχει η άδεια πατρότητας και θα είμαστε και οι δυο από πάνω της το πρώτο διάστημα».

Οι «θυσίες» της μάνας ξεκινάνε από τη στιγμή που μαθαίνουμε οτι μοιραζόμαστε το σώμα μας με έναν ακόμη άνθρωπο (ή και παραπάνω). Τι έχει αλλάξει μέχρι στιγμής, που σε δυσκολεύει να συνηθίσεις;

«Το λαχταρούσαμε και το ονειρευόμασταν τόσο καιρό που δεν νιώθω πως κάνω κάποια θυσία. Νιώθω τυχερή που το βιώνω! Τα αξίζει όλα και ακόμα περισσότερα»!

 Δεν υπάρχουν τέλειοι γονείς. Πιστεύετε ωστόσο πως θα είστε ψύχραιμοι ως γονείς;

«Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Γενικά είμαστε χαλαροί άνθρωποι και πιστεύω αυτό το vibe θα βγάλουμε και στο μωρό». 

Παρακολουθείς ή θα παρακολουθήσεις μαθήματα ανώδυνου τοκετού;

«Ναι θέλω να κάνω διάφορα σεμινάρια κάπου στο 8ο μήνα γιατί είμαι τελείως άσχετη και δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί». 

Θα είναι ο σύζυγος σου μέσα την ώρα του τοκετού;

«Επιτρέπεται; Δεν έχω ιδέα! Δεν έχω ρωτήσει κανέναν τίποτα σχετικά με τον τοκετό. Εάν μπορεί φαντάζομαι πως ναι»! 

Σε τρομάζει η ιδέα του τοκετού ή είσαι κουλ;

«Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι αλλά για κάποιο λόγο όλοι θέλουν να σου πουν την τραυματική τους εμπειρία οπότε βλέπω στο YouTube θετικές εμπειρίες γέννας»! 

Γυμναζόσουν πριν μείνεις έγκυος; Αν ναι συνεχίζεις ακόμα;

«Όχι δεν γυμναζόμουν και δεν γυμνάζομαι και τώρα. Πριν μείνω έγκυος έλεγα πως θα είμαι full δραστήρια κάνοντας yoga και pilates αλλά ούτε καν»! 

Έχεις αδύνατη σιλουέτα. Προσέχεις να τρως υγιεινά για σένα και το μωρό ή τρως ελεύθερα ό,τι ζηλέψεις;

«Προσέχω ώστε να μη φάω κάτι που θα τη βλάψει αλλά εάν θελήσω junk food θα το φάω! Είμαι τυχερή γιατί οι λιγούρες μου είναι κυρίως δροσερά φρούτα και λαχανικά. Το καλοκαιράκι έφαγα και αρκετά παγωτά αλλά τώρα προτιμώ τα γλυκά με stevia».

Το χρώμα των μαλλιών σου είναι σήμα κατατεθέν για σένα. Σε έχουμε συνδυάσει με πλούσια βαθυκόκκινα μαλλιά. Ωστόσο απαγορεύεται το βάψιμο της ρίζας στην αρχή της εγκυμοσύνης και θα ήταν καλό να αποφεύγεται καθ’ όλη την κύηση. Πως διαχειρίστηκες τα μαλλιά σου όλο αυτό το διάστημα, τι συμβουλεύεις τις γυναίκες που βρίσκονται στην ίδια φάση;

«Ο γιατρός μου το πρώτο τρίμηνο μου απαγόρευσε να βάφω μαλλιά και νύχια αλλά μόλις έκανα την αυχενική διαφάνεια στις 12 εβδομάδες μου επέτρεψε να τα κάνω με φυτική βαφή και τα νύχια με απλό βερνίκι! Πλέον πηγαίνω στο κομμωτήριο κάθε 2μηνο και μου βάφουν τη ρίζα. Στην αρχή που δεν τα έβαφα, είχα πάρει από το κομμωτήριο ένα ειδικό spray για μαλλιά σε χρώμα κόκκινο/χάλκινο και τα περνούσα μετά από το λούσιμο και δεν φαινόταν τίποτα! Επίσης πολλά καπέλα! Με βόλεψαν πολύ το καλοκαίρι«.

Αυτές ήταν οι 20 ερωτήσεις που έγιναν στη Βάνα και εύχομαι κάποιες να σε βοήθησαν αν βρίσκεσαι στην αρχή της εγκυμοσύνης.

Ευχαριστώ πολύ τη Βάνα Παπαδοπούλου για την αποκλειστική συνέντευξη στο The Fairy Blog και τις υπέροχες φωτογραφίες και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου (όπως και σε κάθε εγκυούλα που μας διαβάζει) με το καλό να ελευθερωθεί απ΄τη γλυκιά σκλαβιά και να αφεθεί στο μαγικό ταξίδι της μητρότητας.

Τα λέμε στο επόμενο άρθρο.

Μείνε συντονισμένη για τον διαγωνισμό μας στο ινσταγκραμ!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.