Ομορφιά

Άλλαξα τα μαλλιά μου. Χάλκινες αποχρώσεις της Schwarzkopf που θυμίζουν κεχριμπάρι και τζίντζερ.

Πρώτη φορά παίρνω τόσο γρήγορα μια απόφαση. Ήθελα εδώ και μήνες μια αλλαγή αλλά δεν έβρισκα χρόνο να σκεφτώ ακριβώς τι θα πήγαινε στην απόχρωση της επιδερμίδας μου. Οι ξανθιές μου ανταύγειες είχαν κατέβει πλέον πολύ χαμηλά και από καστανή με ανταύγειες, ήμουν πια καστανομάλλα με ξανθό ομπρε.

Έχω τη χαρά η my sister in law Βιβή να ακούει ευλαβικά τα παραληρήματα μου και να βρίσκει λύση σε όλα. Της είχα μιλήσει από το καλοκαίρι για κάτι ζεστό, που να μην με σκοτεινιάζει αλλά και να μην είναι ακριβώς κόκκινο. Ούτε εγώ ήξερα τι ήθελα! Μιλήσαμε για ξανθά, rose gold και χάλκινα. Ginger, φυσικά χάλκινα, ροζ χάλκινα, σοκολατί, με ανταύγειες ή χωρίς. Πολλά σενάρια. Χτες καταλήξαμε εν τέλη και σήμερα έγινε η αλλαγή.

Είχα φόβο δε σας κρύβω για το αποτέλεσμα. Ποια δεν έχει άλλωστε! Κακώς όμως το αποτέλεσμα βγήκε ακριβώς σαν της φωτογραφίας, που με ενέπνευσε. Χρησιμοποιήσαμε σταρωμα για τις ανταύγειες στις άκρες, στην αρχή. Ύστερα η Βιβή ανέμειξε δυο σωληναρια της Schwarzkopf Igora Royal 6-77 και 7-77. Σκούρο ξανθό/έντονο χάλκινο και ξανθό μεσαίο έντονο χάλκινο.

Ίσως το «πειράξω» λίγο τον άλλον μήνα, για να δοκιμάσω κι άλλες παραπλήσιες αποχρώσεις. Σκέφτομαι για το strawberry blonde που είναι στη μόδα ή για έναν τόνο πιο φυσικό χάλκινο σοκολατί! Προς το παρόν θέλω να χορτάσω τα νέα μου μαλλιά, που με ανανέωσαν για τα καλά. η ψυχολογία μου έχει αλλάξει προς το καλύτερο μιας και ήμουν πολλή πεσμένη με όλα αυτά που γίνονται καθημερινά στη χώρα μας.

Η αλλαγή στα μαλλιά πυροδοτεί δημιουργικές αλλαγές στο μακιγιάζ, το ντύσιμο, τις φωτογραφίες. Τολμήστε μια χειμερινή αλλαγή. Ονειρευτείτε και ρισκάρετε, οτιδήποτε σας φτιάχνει το κέφι! Θα ανανεωθούν ακόμη και οι άνθρωποι γύρω σας. Όσο αλλάζουμε εμείς και φροντίζουμε τον εαυτό μας, δεχόμαστε πηγαίο θαυμασμό, από τους ανθρώπους μας περικλείουν.

Τα λέμε στο επόμενο άρθρο.

Σας φιλώ.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.