CHRISTMAS, Μυλος των Ξωτικων, Μέρη και Τοπία

Απόδραση στον Μύλο των ξωτικών στα Τρίκαλα. Χρήσιμες πληροφορίες και πολλές φωτογραφίες.

Ήρθε η μέρα που περίμενε καιρό τώρα η Αθηνούλα. Πότε θα πάμε στα ξωτικά; Ρωτούσε καθημερινά μετά από ένα απόσπασμα σε μια εκπομπή που είχε δει στην τηλεόραση πρόσφατα. Έτσι ντυθήκαμε πολύ ζεστά (παλτό, μπότες και ζεστή ολόσωμη φόρμα Alouette) και πήραμε όλα τα απαραίτητα για τη διαδρομή μας με το αυτοκίνητο. Ευτυχώς είχαμε αγοράσει πριν λίγες μέρες από τα Λητώ το υπέροχο καθισματάκι Cybex Solution B2 fix+lux για την Αθηνούλα και στην περισσότερη διαδρομή καθόταν άνετα και ασφαλέστατα.

Τα Τρίκαλα από την πόλη μας έχουν σχεδόν 3 ώρες ταξίδι. Δύσκολο με παιδιά κάτω των πέντε ετών. Τελικά με πολύ τραγούδι από μένα και τον Άλεξ, άφηναν την γκρίνια (κυρίως για την Αμαρυλλίς μιλάω που είχε αρκετή γκρινιούλα μετά το δίωρο). Αφήσαμε το αμάξι κοντά στο γεφυράκι και καθίσαμε να φάμε για μεσημέρι. Λίγο πριν τις 4 το απόγευμα βρεθήκαμε (για πρώτη φορά) στην πύλη του πάρκου Ματσόπουλου.

Για 11η χρονιά ο Μύλος των Ξωτικών υποδέχεται όλους εμάς μικρούς και μεγάλους από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Είναι το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο για τις γιορτές των Χριστουγέννων. Κάθε χρόνο και ένα καινούργιο θέμα, εμπνέει τα ξωτικά και φέτος μάντεψε! Πόσο τυχερή λέτε να είμαι; Το θέμα δεν ήταν άλλο από το αγαπημένο μου «Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων». Ναιιι η Αλίκη αυτοπρόσωπος, ο πάντοτε βιαστικός Κούνελος και ο εκκεντρικός καπελάς μας υποδέχτηκαν στην είσοδο του πάρκου και φωτογραφήθηκαν μαζί μας.

Φέτος θα έχετε την τιμή εκτός από τον Αη Βασίλη να συναντήσετε και να φωτογραφηθείτε με την κόκκινη Βασίλισσα Ντάμα Κούπα στο εργοστάσιο σοκολάτας. Από εκεί θα ακολουθήσετε τον λευκό κούνελο στον Λαβύρινθο (προσοχή μη χαθείτε). Όταν βγείτε από εκεί, θα απολαύσετε ζεστό τσάι σε τεράστιο σετ τσαγιού και πολύ ψηλές καρέκλες στο πιο διασκεδαστικό Tea Party που σας έχουν ποτέ προσκαλέσει.

Η Αθηνούλα διασκέδασε πολύ στη στάση των playmobil. Έκανε ρόδα στο Fun Park και τσούλησε παίρνοντας φόρα από ψηλά, καθισμένη σε μια κουλούρα. Ήταν πολλή τολμηρή φέτος μπορώ να πω! Μετά την τσουλήθρα βγάλαμε τις ομορφότερες φωτογραφίες στο vintage αληθινό τρένο και τη στάση «Τρίκαλα». Το σκηνικό βγαλμένο από κάποιο μυθιστόρημα του Ντίκενς ή ταινία εποχής μας έκανε να χαθούμε κυριολεκτικά στον χρόνο.

Φυσικά δε ξεχάσαμε να ταχυδρομήσουμε το γράμμα μας στον Άη Βασίλη. Η Αθηνά θεωρεί ότι ήταν καλό παιδί τη χρονιά που πέρασε και ζήτησε από τον Άγιο ένα όμορφο ροζ φόρεμα για τις γιορτές. Είμαι σίγουρη πως θα βρει και θα της φέρει το ομορφότερο. Άλλωστε της το εγγυήθηκε και αυτοπρόσωπος στο σπίτι του στον Βόρειο Πόλο όπου και τον συνάντησε λίγο αργότερα. Το τζάκι του μας ζέστανε για τα καλά όταν τον επισκεφτήκαμε οικογενειακώς.

Φεύγοντας από το σπίτι του Άη Βασίλη κάναμε μικρές αγορές από τη χριστουγεννιάτικη αγορά και ύστερα ντουγρού για θεματικό face painting. Η Αθηνούλα διάλεξε τον Σάντα και εγώ τον Ρούντολφ. Πιάσαμε φιλίες με τα ξωτικά που μας ζωγράφισαν και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για του χρόνου.

Ήταν από τα ομορφότερα απογεύματα που έχω ζήσει σαν μαμά. Όλοι όσοι συναντήσαμε ήταν τόσο φιλικοί και «ζεστοί» όσο και το ζεστό κρασί που ήπιαμε πριν αποχαιρετήσουμε τον σπουδαίο Μύλο των Ξωτικών και τα όμορφα Τρίκαλα.

Χρήσιμες πληροφορίες

Ο Μύλος των ξωτικών ανοίγει τις πύλες του από τις 10 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ. Μπορείτε μα τον επισκεφτείτε μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου.

Μην ξεχάσετε να κουβαλήσετε μαζί σας τη φωτογραφική μηχανή, βιντεοκάμερα ή κινητό για να κρατήσετε ζωντανές όλες τις μαγικές εικόνες από τον Χριστουγεννιάτικο Μύλο.

Ζεστά ρούχα και παπούτσια, γάντια, κασκόλ και μια ομπρέλα καλού κακού. Οι νύχτες είναι πολύ κρύες στη μεγάλη συντροφιά των ξωτικών.

Οι Μικροί επισκέπτες θα κινούνται με άνεση και ασφάλεια στο Χριστουγεννιάτικο πάρκο. Οι γονείς όμως θα είναι ακόμη πιο σίγουροι αν φροντίσουν να παραλάβουν το δωρεάν αυτοκολλητάκι «Ωχ Χάθηκα», από το Info Kiosk, στο οποίο θα αναγράφεται το όνομα, το επίθετο αλλά και το τηλέφωνο του ενήλικα συνοδού.

Μετάβαση στο πάρκο με αυτοκίνητο:

• Από Αθήνα (325km)

Στην Λαμία έξοδος για Καρδίτσα-Τρίκαλα, ακολουθώ τον Ε65 με προορισμό Τρίκαλα. Στην περιφερειακή οδό Τρικάλων οδηγώ προς Πύλη, στον κυκλικό κόμβο για Πύλη στρίβω δεξιά προς Τρίκαλα. Σε 1,5km φτάνω στο Πάρκο Ματσόπουλου – Μύλος των Ξωτικών. 80μ πριν το πάρκο στα δεξιά υπάρχει ελεύθερο parking 15 στρεμμάτων.

• Από Θεσσαλονίκη (220km)

Οδηγώ με προορισμό την Λάρισα. Συνεχίζω στην 4η έξοδο  για Λάρισα-Τρίκαλα-Καρδίτσα .Ακολουθώ την σήμανση. Στην περιφερειακή οδό Τρικάλων οδηγώ προς Πύλη, στον κόμβο για Πύλη στρίβω δεξιά προς Τρίκαλα.Σε 1,5km  φτάνω στο Πάρκο Ματσόπουλου – Μύλος των Ξωτικών. 80μ πριν το πάρκο στα δεξιά υπάρχει ελεύθερο parking 15 στρεμμάτων.

• Από Ιωάννινα (127km)

Οδηγώ προς Γρεβενά-Καλαμπάκα. Πριν εισέλθω στα Τρίκαλα στον κυκλικό κόμβο ακολουθώ την κατεύθυνση  προς Πύλη .Στον επόμενο κόμβο της περιφερειακής οδού για Πύλη στρίβω αριστερά για Τρίκαλα. Σε 1,5km  φτάνω στο Πάρκο Ματσόπουλου – Μύλος των Ξωτικών. 80μ πρίν το πάρκο στα δεξιά υπάρχει ελεύθερο parking 15 στρεμμάτων.

• Από το κέντρο των Τρικάλων

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αστικό λεωφορείο και το τρενάκι του Αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων που αναχωρεί καθημερινά από το Bus Terminal στην οδό Ερμού (πρώην Γερμανός) στο κεντρική πλατεία της πόλης. Πιο συγκεκριμένα τα δρομολόγια είναι τα εξής:

Καθημερινά – Από τις 17.00 μέχρι τις 10 το βράδυ (τελευταία αναχώρηση από Μύλο στις 10 το βράδυ)
Σαββατοκύριακα – Από τις 10 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ (τελευταία αναχώρηση από Μύλο στις 10 το βράδυ).

Τιμές εισιτηρίων: Τρενάκι – 1,5€ / Λεωφορείο – 1€

Μετάβαση στο πάρκο με τρένο:

ΜΕ ΤΡΕΝΟ

Μην ξεχνάτε πως ο Σταθμός του ΟΣΕ Τρικάλων βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από το πάρκο του Μύλου των Ξωτικών. Μπορείτε εύκολα να οργανώσετε μια ημερήσια εκδρομή στα Τρίκαλα και στον Μύλο επιλέγοντας για μέσο μεταφοράς το τρένο με καθημερινά πρωινά και απογευματινά δρομολόγια.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ

Μετάβαση με λεωφορείο:

Για τα Δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Parking

1. Υπόγειο πάρκινγκ οδού 28ης Οκτωβρίου (έμπροσθεν Δικαστηρίων) 112 θέσεων: Τηλ.: 243107108
  2. Υπαίθριο πάρκινγκ οδού Κανούτα (όπισθεν Puplic): Τηλ.: 2431030612
  3. Υπαίθριο πάρκινγκ οδού Θεοδοσοπούλου 80 θέσεων (περιοχή ΔΕΗ – όπισθεν Ε’ ΚΑΠΗ) : 2431071771
  4. Υπαίθριο πάρκινγκ οδού Βασ. Τσιτσάνη (Στρατόπεδο Παπαστάθη)
  5. Υπόγειο πάρκινγκ πλ.. Αντωνίου (πρώην Λαναρά): Τηλ.: 2431038946

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.