Νέα, Παιδι,μητροτητα

Επιτέλους μαμά η Μαρία Μενούνος! Το όνομα που χάρισαν στη μικρή το αγαπάμε πολύ.

Η Μαρία Μενούνος και ο Κέβιν Αντεργκάρο είδαν το όνειρο τους να παίρνει σάρκα και οστά! Πλέουν σε πελάγη ευτυχίας και χαράς. Απέκτησαν την πολυπόθητη κορούλα τους μέσω παρένθετης μητέρας και μάλιστα πόζαραν μαζί της στο εξώφυλλο του US Magazine.

Η κόρη του ζευγαριού γεννήθηκε τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού, πιο συγκεκριμένα στις 23 Ιουνίου. Η Μαρία Μενούνος μίλησε στο περιοδικό για τη στιγμή της γέννησης του πρώτου της παιδιού.

«Ήταν η πιο ιδιαίτερη στιγμή της ζωής μου. Ο γιατρός την άρπαξε κυριολεκτικά και την οδήγησε πάνω μου. Κάθισα μαζί της στο στήθος μου και ο Κέβιν κι εγώ κοιτούσαμε ο ένας τον άλλον σαν, “ω, Θεέ μου.” Ήταν απλώς σκέτη χαρά», είπε η ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια.

Και όταν ρωτήθηκε πως είναι να είναι μαμά, δεν μπορούσε να κρύψει την ευτυχία της.

«Καλύτερα από ό,τι θα μπορούσα να φανταστώ. Είναι ευφορία. Για τόσο καιρό, ένιωθα ότι κάτι έλειπε». Εμείς οι μαμάδες την καταλαβαίνουμε απόλυτα αυτήν τη φράση. Προσωπικά ένιωσα πλήρης πλήρης μετά τον ερχομό της δεύτερης κόρης μου.

Η παρουσιάστρια είχε δοκιμάσει την εξωσωματική γονιμοποίηση τρεις φορές στη ζωή της. «Είχα πάρει τη γιατρό μου και της είχα πει ότι ήθελα να πέσω με το αυτοκίνητο σε τοίχο. Ήταν πραγματικά επώδυνο», λέει χαρακτηριστικά.

Όταν διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο, το 2017, σταμάτησε τη διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποίησης. Το 2020 προσπάθησε για πρώτη φορά να αποκτήσει παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, αλλά αυτό δεν είχε αίσια κατάληξη. Και τον περασμένο Ιανουάριο, όταν διαγνώστηκε με καρκίνο στο πάγκρεας, η Μαρία Μενούνος έτρεμε στη σκέψη ότι δεν θα γνωρίσει το παιδί που περίμενε να αποκτήσει μέσω παρένθετης.

Και το όνομα αυτής Αθηνά!

Η Μαρία Μενούνος εξηγεί στη συνέντευξη και πώς επέλεξαν με τον σύζυγό της το όνομα της κόρης τους. «Θέλαμε ένα ελληνικό όνομα. Είχαμε μια λίστα και όλοι λένε πως μόλις δεις το μωρό ξέρεις, αλλά αυτό δεν ίσχυε για εμάς. Αναρωτιόμασταν. Ο Κέβιν αγαπούσε τη δυναμική του ονόματος “Αθηνά”, οπότε αυτό ήταν», εξηγεί.

Μαρία Μενούνος: Η Αθηνά είναι το θαύμα μας

Καταλάβατε τώρα τον τίτλο του σημερινού άρθρου. Το όνομα Αθηνά για μένα είναι τόσο αγαπημένο και αρχοντικό. Ελληνικό με μεγάλη βαρύτητα και ταυτόχρονο απλό και εύηχο. Μπράβο στην Μαρια και τον Κεβιν για την επιλογή τους.

Η μητρότητα είναι καλύτερη από ό,τι μπορούσε να φανταστεί, λέει η Μαρία Μενούνος, μετά τη γέννηση της κόρης της.

«Για τόσο καιρό ένιωθα ότι κάτι έλειπε. Πήγαινα σε παιδικά πάρτι και ήμουν λίγο λυπημένη, επειδή ήθελα να αποκτήσω οικογένεια. Τώρα επιτέλους ξέρω πού ανήκω», λέει χαρακτηριστικά. «Η Αθηνά είναι το θαύμα μας, είμαι τόσο ευγνώμων», συμπληρώνει, αναφερόμενη στο δύσκολο «ταξίδι» της για να γίνει μητέρα.

Η περίοδος της εγκυμοσύνης της παρένθετης μητέρας «ήταν μαγική εμπειρία», λέει η παρουσιάστρια. «Της έστελνα ηχητικά αρχεία, για να τα παίζει στην Αθηνά», συμπληρώνει. «Την αγαπάμε τόσο πολύ εκείνη και την οικογένειά της, μας έκαναν το καλύτερο δώρο», προσθέτει αναφερόμενη στην παρένθετη μητέρα.

Στην αίθουσα τοκετού

Ήταν «σουρεαλιστικό» να βρίσκεται μέσα στην αίθουσα τοκετού, την ώρα που γεννιόταν η κόρη της, λέει η Μαρία Μενούνος. Εκεί ήταν τόσο ο σύζυγός της, όσο και ο πατέρας της.

«Είδα το κεφάλι και μου είπαν “είσαι έτοιμη να την πιάσεις;”. Και ρωτούσα συνέχεια “τι να κάνω;”», περιγράφει γελώντας. «Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη, αλλά ανησυχούσα ότι θα μου πέσει, γιατί νόμιζα ότι θα γλιστρούσε», συμπληρώνει.

Εμείς θα τους ευχηθούμε να τους ζήσει η Αθηνά Αλεξάνδρα και να έχει μια ζωή σαν παραμύθι ✨

Πηγή: https://www.usmagazine.com/celebrity-moms/news/maria-menounos-welcomes-baby-after-10-years-of-infertility-struggles/

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.