birthday party, Κουζινα, Νέα, Συνταγες, Party, Decor

Εύκολη τούρτα με 5 υλικά. Η πιο νόστιμη σοκολατένια τούρτα με λιγότερο από 10 ευρώ.

29 συν 1 λοιπόν που ακούγεται πιο χαριτωμένα. Οκ όπως και να το πω, μπαίνω σε άλλη δεκαετία (και τροχιά). Μπορεί οι περισσότερες να περνάμε μια μίνι κρίση ηλικίας όταν αποχαιρετούμε τα ανέμελα πρώτα 30 χρόνια αλλά με τίποτα δεν θα γυρνούσα πίσω. Έχω την τύχη να είμαι γεννημένη αρχές του χρόνου (13 Ιανουαρίου) και έτσι κάνω κάθε χρόνο restart με την άφιξη της νέας χρονιάς.

Ο νέος αέρας αλλαγής ξεκινάει για μένα κάθε χρόνο ανάμεσα στην περίοδο των Χριστουγέννων και της αλλαγής του χρόνου. Λίγο πριν την έναρξη της νέας και τον αποχαιρετισμό της παλιάς χρονιάς. Ανασκόπηση των πράξεων και των στόχων που υλοποιήθηκαν και μη. Φρέσκα όνειρα, νέοι στόχοι σε βρίσκουν πιο ώριμη και κατασταλαγμένη. Νιώθω ευλογημένη που κατάφερα και έγινα δύο φορές μαμά πριν τα 30. Ήταν δυο από τους στόχους περασμένων χρόνων και ο Θεός με αξίωσε να φυσάω τα τριακοστά κεράκια με τα την πολύτιμη βοήθεια των λουλουδιών μου.

Το 2024 μας βρήκε να ταξιδεύουμε στο εξωτερικό και μπήκε με πολλή αγάπη, μουσική και διασκέδαση. Εκεί έγινε η πρώτη μου ευχή και η δεύτερη στο σβήσιμο των κεριών. Ευχήθηκα να μην έρθει στα αυτιά μας ξανά δυσάρεστη είδηση σε ότι αναφορά κυρίως παιδιά. Είναι το μόνο που δεν μπορώ να διαχειριστώ. Το παίρνω πολύ προσωπικά και στο πρόσωπο κάθε παιδιού βλέπω τις κόρες μου. Ξέρω φυσικά πως η ζωή δεν αλλάζει από μία ευχή, όπως ούτε και τα δυσάρεστα γεγονότα μειώνονται αν δε βάλουμε όλοι το χεράκι μας. Όπως ξέρω επίσης τη δύναμη που κρύβει η προσευχή. Αν όλοι οι γονείς, όλοι οι άνθρωποι προσευχόμασταν το ίδιο, η προσοχή μας θα ήταν πάνω στα παιδιά όλου του κόσμου και όχι μόνο στα δικά μας. Θα βοηθούσαμε εγκαίρως και θα προλαβαίναμε δυσάρεστες καταστάσεις. Τροφή για σκέψη λοιπόν.

Η έμπνευση για την τούρτα.

Φέτος έβαλα στόχο να μη χαλάσω πολλά χρήματα για το πάρτι γενεθλίων. Ξέρετε τη φιλοσοφία μου για την ανακύκλωση προϊόντων, αγορά secondhand ενδυμάτων και γενικότερα τη φιλοσοφία, πως το σπίτι μας έχει (σχεδόν όλα) όσα χρειαζόμαστε όταν ξεκινάμε να δημιουργήσουμε κάτι. Το συρτάρι της κουζίνας μας είναι γεμάτο γλειφιτζούρια. Κάθε φορά που ο μπαμπάς γυρίζει από εκδρομή μας φέρνει συνήθως από Ιταλία μπουκέτα γλειφιτζούρια. Τα κοριτσια δε κάθε φορά που πάμε για ψώνια παίρνουν από δυο. Βέβαια ακόμα ψάχνω το λόγο που τα ανοίγουν, κάνουν δυο γλειψίματα και τα αφήνουν. Πλέον τα λιώνω στο τσάι μου. Το έχω εξελίξει σας λέω.

Αρχικά σκέφτηκα πως το ντεκόρ της τούρτας θα είναι τα αγαπημένα μας lollipops. Μια μέρα η Αμαρυλλίς άφησε κοντά στο κουτί με τα plamobil το γλειφιτζούρι της. Αμέσως διερωτήθηκα αν χωράει το ραβδί του στο χέρι ενός playmobil. Η φαντασία μου καλπάζει! Το δοκίμασα και είπα από μέσα μου «Αυτό είναι«. Άνοιξα το συρτάρι αποθήκευσης με τις φιγούρες και συνειδιτοποιώ οτι μπροστά μου έχω εμάς. Βάλαμε και ένα λευκό κουνελάκι στη μνήμη της Alice που πάντα μας λείπει.

Πάντοτε ψάχνω γρήγορες συνταγές σε αλμυρά και γλυκά. Δε χωνεύω την ατσαλιά, ούτε έχω πολύ χρόνο να αφιερώσω με δυο παιδιά μες στα πόδια. Έτσι θυμήθηκα ένα βίντεο που είχα δει πριν 2-3 χρόνια στο youtube. Είναι μια τούρτα που σε αφήνει ελεύθερη να προσθέσεις ότι θες κοντά στα γούστα σου. Δεν υπάρχει χημεία και προσοχή στα γραμμάρια. Αν θες να κάνεις ψηλή τούρτα όπως εγώ, απλά ψήνεις περισσότερα μικρά ταψάκια με παντεσπάνι oreo. Αν θες κλασσικό μέγεθος χρησιμοποιείς δυο μεγαλύτερες φόρμες αντίστοιχα.

ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥΡΤΑΣ

5 ΒΑΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ:

3 πακέτα μπισκότα OREO

500γρ. φυτική κρέμα

250γρ. nucrema Ion

20γρ. baking powder

300γρ. γάλα

Κονιάκ (προαιρετικά)

Ινδική καρύδα (προαιρετικά)

Για το εφέ με το ρευστό γλάσο που επίσης είναι προαιρετικό θα χρειαστείς:

1 κουβερτούρα μαύρη ή γάλακτος (εγώ προτιμώ μαύρη)

2 κ.τ.γ. nucrema Ion

Πρόταση για εξέλιξη της συνταγής:

Την επόμενη φορά σκέφτηκα να βάλω μια στρώση από σιρόπι αγριοκέρασο αλλά και κομματάκια ξηρών καρπών στην καφέ κρέμα.

HOW YOU DO IT

Αλέθουμε τα Oreo στο multi. Τα ρίχνουμε σε ένα βαθύ μπολ και προσθέτουμε το γάλα και το μπέικιν (εγώ έβαλα και λίγο λικέρ για άρωμα).

Τοποθετούμε το μισό μείγμα (ή ένα μέρος του μείγματος αν θέλετε πολλά μικρά παντεσπάνι) στη φόρμα και ψήνουμε για 15 λεπτά στους 160 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο. Ξεφορμάρουμε και επαναλαμβάνουμε με το υπόλοιπο μείγμα.

Χτυπάμε τα 300γρ. (σε γρήγορη ταχύτητα) τη φυτική κρέμα για να γίνει σαντιγί. Κρατάμε τα 200γρ. στην άκρη. Ρίχνουμε στη σαντιγί τη nucrema και το baking. Αν βάλετε περισσότερα γραμμάρια nucrema απλά θα βγει πιο σκούρα η κρέμα σας. Εγώ έριξα και λίγα γραμμάρια ινδική καρύδα που είχα σε ένα βαζάκι από προηγούμενο γλυκό.

Απλώνετε κρέμα πάνω στο κρύο παντεσπάνι και καλύπτετε με το επόμενο παντεσπάνι και ούτω καθεξής. Χτυπάτε τα 200γρ. Φυτική κρέμα με μια βανίλια ή μόνη της και απλώνετε την λευκή σαντιγί που θα δημιουργηθεί γύρω γύρω και πάνω από την τούρτα. Εγώ έβαλα και σε αυτήν λίγη nucrema και απέκτησε καφέ/μπεζ απόχρωση. Αφήστε την στο ψυγείο για όσες ώρες θέλετε και προαιρετικά φτιάξτε γλάσο κουβερτούρας.

Για την επικάλυψη λιώνετε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα και αντί για βούτυρο βάλτε nucrema. Ρίχτε την ζέστη και τελείως λιωμένη πάνω στο κέντρο της τούρτας και εκείνη θα ρεύσει μόνη της. Σε λίγα λεπτά θα έχει σκληρύνει. Κρατήστε μεγάλο και φαρδύ μαχαίρι στο κόψιμο της τούρτας.

Είναι η πιο εύκολη και νόστιμη τούρτα, για όσους αποφεύγουν το κλασικό παντεσπάνι με τα αυγά και τη ζάχαρη (όπως εγώ).

Καλή απόλαυση 🎂

Στείλτε μου τις φωτογραφίες σας στο Instagram .

Ακολουθήστε μας οικογενειακώς εδώ 🧁

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.